Jump to content

strocube

Guys
  • Content Count

    420
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

strocube last won the day on September 2

strocube had the most liked content!

Community Reputation

335 Cock Star

1 Follower

About strocube

  • Rank

  • Birthday 10/19/1959

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    US, SoCal

Recent Profile Visitors

4,595 profile views
  1. Yeah, it ain’t cheap, that’s for sure. But, the quality is far better and more consistent than back in the day, when all we had was that shitty Mexican dirt weed, blech, gag, no thanks. I live in SoCal, and have a medical card. Now, I call up my local weed shop and they have whatever I want at my door within the hour. Not cheap, but very good and always reliable.
  2. Not sure what you mean you this. How is anyone ever too old to enjoy herb? There is no age limit. Besides, baby boomers are some of the biggest consumers of cannabis, and we OLD, dude. I’m 59 and I toke up every night to help me sleep. Herbal medication is da healing of da nation.
  3. It’s good to see a bit of sanity prevailing once in a while. Yay, Canada!
  4. strocube

    Ladyboy relationship

    Cheers, girish.
  5. strocube

    Ladyboy relationship

    “Normal” is a setting on a washing machine. Anything is possible. I’m sure there are many happy ladyboy/man relationships out there. Depends on the people involved and the context. You pull a drug addled working girl out of a bar who is 30 years younger than you and bring her to your country, chances are there will be issues. You meet an educated ladyboy who is not working in the sex industry and who has some kind of a career and establish a relationship with her over time, then things might go better.
  6. The only thing you need to read about THE REAL John McCain. https://blackagendareport.com/manufactured-mccain-lifting-bloodstained-lying-venal-servant-capitalist-empire
  7. https://medium.com/@caityjohnstone/do-not-let-them-make-a-saint-of-this-asshole-6626690474bc
  8. Title says it all. It’s about damn time. May the bastard rot in hell.
  9. strocube

    Pattaya Pool Party Orgy

    Looks like a good time.
  10. strocube

    Lizzie vs Isabely

    Isabely is cuter, but I am put off by the big fake tits. I would take lizzy, even though she is circumcised. I love uncut cocks.
  11. strocube

    Rubbing Cocks Together

    So fucking hot. I love rubbing cocks together. When I was in the PI this past May, my Ladyboy friend loved it when I made her cum while her little cock head was engulfed in my foreskin. Docking, I believe it’s called. Getting a chubby just thinking about it.
  12. strocube

    Pattaya Pariah

    The guy struck me as an insightful, decent, and self-reflective person. Really enjoyed the videos. Thanks for sharing. Cheers
  13. strocube

    Chiang Rai Cave Disaster

    Glad they’re ok. Holy shit, ten days in a cave, what a horrendous ordeal. Props to the rescuers.
  14. strocube

    What is this?

    Damnit, I have no idea!
  15. strocube

    Hot or Not

    Gross. No way.
×